Knygos dėžutė

Savarankiško skaitymo pamokos – dar vienas žingsnis paskatinti mokinius atrasti ir pajausti skaitymo malonumą. Savarankiškai pasirinkta knyga ir skaitymui skirtas patogus laikas leidžia mokiniams pajusti, kad skaitymo procesas gali suteikti emocinį pasitenkinimą ir malonumą.

Šiais mokslo metais pasitinkant Vasario 16-ąją gimnazijos 5-10 klasių moksleiviams buvo pasiūlyta dalyvauti literatūriniame projekte - iliustruoti perskaitytą knygą dėžutėje. Tai tarsi visa knyga, vizualizuota ir sutalpinta į dėžę. Kuriant dėžutę, buvo leidžiama naudotis visomis technikomis – karpiniais, piešimu, lankstymu, modeliavimu. Tad, norėdami įkūnyti savo idėjas, mokiniai galėjo pritaikyti visas per tiksliųjų dalykų pamokas įgytas STEAM žinias ir įgūdžius.

Vieni mokiniai atliko šį kūrybinį darbą savarankiškai, atskleisdami savo individualų ir originalų požiūrį, kiti šį literatūrinį projektą atliko bendradarbiaudami su tėvais ir seneliais, taip stiprindami emocinį ir dvasinį šeimų ryšį. Maži darbai, bet nauda didžiulė – bendrystė, kūrybiškumas, domėjimasis knygų skaitymu. Pristatydami projektinius darbus, mokiniai rodė savo dėžutes, pasakojo apie kūrybinį procesą, mokėsi viešojo kalbėjimo meno, skatino draugus skaityti jų pasirinktas knygas.

Sukurtais  darbais galima ir dabar pasidžiaugti apsilankius lietuvių kalbos mokytojų: R. Cibulskienės, I. Baltakienės, L. Šatienės ir J. Borisovienės, parengtoje parodoje gimnazijos pirmajame aukšte. Atlikti darbai tikrai žavi originalumu, kūrybiškumu, meniškumu.

Lietuvių kalbos mokytoja

Jolanta Borisovienė