Tiltas savo rankomis? Kodėl gi ne?

Tiltas savo rankomis? Kodėl gi ne?


5A ir 6A klases mokiniai inžinerijos pamokos metu turėjo galimybę išlaisvinti savo kūrybiškumą, kurdami naujus modelius, šį kartą - modernius tiltus. Šiuos tiltus suprojektavo vaikai, o jų rankos perteikė vaizduotės rezultatą.
Nagrinėdami teoriją pastebėjome, kad būtinai reikia atkreipti dėmesį į tiltų konstrukcijų patvarumą, o naudojant projektavimo metodus, kiekvieną žingsnį tobulinti tam, kad suprojektuotume išskirtinių architektūrinių formų ir geometrinių parametrų statinius. Galiausiai mokiniai turėjo atkreipti dėmesį į tilto statinę schemą, tai vienas svarbiausių ir reikšmingiausių tilto rodiklių, lemiančių jo konstrukcijų išskirtinumą bei architektūrinę išvaizdą.
Svarbią užduotį turėjo 8A klasių mokiniai projektuodami savo tiltus. Jų tiltai nors ir praėjo įvairius eksperimentinius bandymus, pateko į parodą geros būklės bei išvaizdos. Tai įrodo, kad pagaminti tiltai buvo sąžiningai ir profesionaliai. Be to vaikų tiltai yra sukurti iš vienkartinių plastikinių kokteilio šiaudelių, kurių siekiant sumažinti aplinkos taršą, jau po kelių metų greičiausiai nebus prekyboje. Šiaudeliai panaudoti kūrybiniam darbui, tai nors mažas, bet reikšmingas indėlis aplinkos apsaugai.