Vaizdo kameros anatomija inžinerijos kontekste

Integruota kompiuterinės grafikos - inžinerijos pamoka: „Vaizdo kameros anatomija inžinerijos kontekste“.

Vilniaus Joachimo Lelevelio inžinerijos gimnazijos 8a klasės mokiniai dalyvavo integruotoje kompiuterinės grafikos - inžinerijos pamokoje, kurią vedė kompiuterinės grafikos mokytoja Olga Bedugnis ir inžinerijos mokytoja Lidija Vasiljeva. Šios pamokos tema buvo „Vaizdo kameros anatomija inžinerijos kontekste“.
Besiruošdami integruotai pamokai, mokiniai inžinerijos pamokose sukūrė įvairias vaizdo kameros imitacijas bei parengė pateiktis apie vaizdo kamerų technologijas. Kompiuterinės grafikos pamokoje mokiniai susipažino su kameros sandara ir atsiradimo istorija. Taip pat parengė pateiktis apie vaizdo kamerų klasifikacijas.
Integruotos pamokos metu, analizuodami fotoaparatų ir vaizdo kamerų anatomiją, mokiniai dar daugiau sužinojo apie inžinerinius sprendimus vaizdo kamerų gamyboje.
Mokiniai pristatė paruoštas pateiktis. Spręsdami interaktyvų testą kahoot.com platformoje, mokiniai pagilino žinias apie vaizdo kamerų ir fotoaparatų istoriją bei klasifikaciją.
Mokiniai susipažino su senais fotoaparatais ir vaizdo kameromis, kuriuos mielai pristatė gimnazijos fizikos mokytojas Michal Šuškevič.
Pamokos pabaigoje įsivertinimo ir refleksijos priemonė www.mentimeter.com suteikė galimybę padaryti pamoką dar labiau interaktyvią ir įdomesnę. Įgytas žinias mokiniai galės pritaikyti moksle, gyvenime bei pagerinti pasiekimus STEAM srityje.