Integruota anglų kalbos ir dailės pamoka
Visi žinome sonetus ir ironišką poeziją, bet ar kada nors girdėjote apie “The Blackout Poetry”?
Birželio trečią dieną dailės vyr. mokytoja Eva Sušinska ir anglų kalbos vyr. mokytoja Katažina Zapasnik vedė integruotą pamoką IIIA klasėje. Pamokos tema „The Blackout Poetry“ iškart sudomino mokinius, kurių dauguma nebuvo girdėję apie tokio tipo poeziją. Pamokos tikslas – naudojantis turimomis anglų kalbos žiniomis kūrybiškai pakeisti esamą tekstą ir suteikti jam visiškai naują prasmę.
„The Blackout Poetry“ yra be galo įdomus eilėraščių kūrimo būdas. Tereikia turėti bet kokį tekstą, jame užspalvinti nepageidaujamus žodžius taip, kad likę žodžiai sudarytų norimą eilėraščio tekstą. „The Blackout poetry“ sutelkia dėmesį į tai, ką galima sukurti iš vieno teksto puslapio. Šios technikos išradėjas yra bibliotekininkas Austinas Kleonas.
Mokiniai išrinko žodžius iš spausdinto teksto puslapio, o likusius žodžius užspalvino arba nupiešė gražius piešinius - naujo teksto ir kitokios reikšmės koliažus. Mokiniai turėjo galimybę kūrybiškai pažvelgti į užduotį ir susieti piešinį su sukurtu eilėraščiu.
Mokiniai liko sužavėti tuo, kaip žaidžiant su kalba, žodžių pasirinkimu, vaizdais, nuotaika ir tema įmanoma sukurti prasmingus eilėraščius. Mokiniai suprato, kad „The Blackout Poetry“ gali kurti kiekvienas, netgi tas, kurį gąsdina vien mintis apie poeziją.










