Mokslo metai eina į pabaigą, todėl nebuvo staigmena, kai mokiniai per matematikos pamokas galėjo žaisti pasirinktus stalo žaidimus. Užsiėmimų tikslas buvo ne tik gerai praleisti laiką, bet ir edukuoti mokinius apie stalo žaidimus. Juk stalo žaidimai moko strateginio ir loginio mąstymo, nustatytų taisyklių laikymosi, nuoseklaus veiksmo, sveikos konkurencijos. Jie ugdo gebėjimą problemiškai mąstyti ir greitai priimti sprendimus, lavina vaizduotę, suvokimą ir susikaupimą. Tai puiki galimybė mokiniui formuoti savo įgūdžius, kurie būtini mokantis matematikos. Problemų analizė, drąsa priimant greitus sprendimus ir nuoseklus jų įgyvendinimas padeda mokiniams išspręsti atviras užduotis per atsiskaitomuosius darbus.
Ubongo laikomas vienu geriausių loginių žaidimų, lavinančių erdvinį mąstymą ir suvokimą. Tai žaidimas, kuris patinka mano mokiniams, nes jie gali patys nuspręsti dėl sunkumo lygio ir užduočių pasirinkimo. Ubongo yra nepaprastai įdomus iššūkis bet kuriam galvosūkių mėgėjui!
Kitas įdomus ir linksmas stalo žaidimas Blokus. Tai loginis žaidimas, reikalaujantis loginio mąstymo ir puikios strategijos. Žaidimo tikslas – kuo daugiau blokelių padėti ant žaidimo lentos, kad skaičiuojant taškus žaidėjas jų turėtų kuo mažiau.
Reflektuodami pamoką mokiniai ieškojo atsakymų į klausimą, kodėl verta žaisti stalo žaidimus. Jų atsakymai buvo tokie:
- Stalo žaidimai padidina smegenų veiklą;
- Sukelia juoką ir sumažina stresą;
- Suartina žmones ir stiprina santykius;
- Primena, ką reiškia gyventi realiame pasaulyje;
- Žaidžiant stalo žaidimus sumažėja kraujospūdis;
- Žaidimai moko išsikelti tikslus ir būti kantriems;
- Stalo žaidimai skatina kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi;
Stalo žaidimai suteikia ankstyvojo ugdymo galimybių.